بهترین مارک کیف چرم زنانه ایتالیایی

چرا بسیاری از بانوان به فکر خرید بهترین مارک کیف چرم زنانه ایتالیایی (Italian Leather Bags) هستند؟ نزدیک به صد سال است که برندهای ایتالیایی به‌عنوان بهترین تولیدکنندگان کیف زنانه در تمام جهان شناخته می‌شوند، زیرا در ساخت کیف ایتالیایی از بهترین چرم در کنار طراحی زیبا استفاده می‌شود.

واقعیت مهم در مورد کیف ایتالیایی این است که: «انواع کیف‌های زنانه این کشور محصولاتی بسیار باکیفیت هستند که چندین مرحله اعم از ایده‌سازی، طراحی و تولید را گذرانده‌اند تا به شکلی که امروزه مشهور شده‌اند تبدیل شوند». اگرچه قیمت آنها بالا است، ولی چیزی که از آن‌ها باقی می‌ماند، دوام، زیبایی و لوکس بودن است. اگر می‌خواهید در ذهن دیگران این تصور را ایجاد کنید که تا چه اندازه خانمی خوش‌پوش و جذاب هستید، کیف چرم ایتالیایی را انتخاب کنید.

با این حال، در موقع مواجه شدن با این موضوع که: «بهترین مارک کیف چرم زنانه ایتالیایی کدام است؟ و باید از کجا برای خرید آن اقدام کرد؟» لازم است در این مقاله جهت پاسخ به این پرسش‌ها و توجه به نیازها و سلائق شما، به برخی از دستورالعمل‌های مهم برای خرید کیف چرم ایتالیایی اشاره کنیم؛ با کیف و کفش آوینا همراه باشید.

 

جهت مطالعه عناوین مقاله روی عنوان مورد نظر کلیک کنید:

 

چرا کیف ایتالیایی؟

خرید اینترنتی کیف چرم زنانه ایتالیایی

نوع کیف دستی که حمل می‌کنید، در مورد سَبک، حرفه‌ای بودن و شخصیت شما حرف می‌زند. حتی اگر شما در مورد آن فکر نکنید، مردم در خیابان، در محل کار، در مهمانی و هر موقعیت دیگری، براساس کیف‌تان فرض‌هایی درباره شخصیت‌تان می‌کنند. بنابراین، انتخاب نوع کیف در موفقیت شما در جامعه تأثیر شگفتی دارد.

یکی از مهمترین دلایلی که باعث شده است کیف ایتالیایی برای بانوان نمادی از وقار و زیبایی باشد، سبک طراحی آن است. طراحان بزرگ ایتالیایی از کیف نه فقط به‌عنوان وسیله‌ای برای قرار دادن لوازم مورد نیاز بانوان، بلکه آن را نماینده‌ای از شکوه زنانگی می‌دانند.

در این میان نباید کیفیت و دوام کیف‌های‌ چرم ایتالیایی را نیز فراموش کرد. این کیف‌ها در مدل‌های مختلف (دستی و کیف دوشی) دارای طول عمر بالایی هستند و خرابی، پوسیدگی و ساییدگی را به خود نمی‌بینند، زیرا در ساخت آن‌ها از بهترین چرم طبیعی استفاده شده است. بنابراین، کیف مارک‌دار ایتالیایی هر آنچه درباره معیارهای زیباشناسی و کیفیت باشد را در خود دارد.

بهترین مارک کیف چرم زنانه ایتالیایی

به‌عنوان قاعده‌ای کلی، کیف‌های چرم ایتالیایی ارزان نیستند، اما اغلب با توجه به کیفیت بالا، ارزش خرید بسیار زیادی دارند. امن‌ترین شرط، خرید مستقیم از سازنده و یا نمایندگی‌های فروش است. این مورد در ایران برای بزرگ‌ترین برندهای تولید‌کننده کیف ایتالیایی وجود ندارد، برای مثال، برندهای آرمانی (Armani) یا گوچی (Gucci) در ایران نمایندگی ندارند، پس معمولاً در کشور کُپی درجه چندم چینی این برندها به فروش می‌رسند. بنا به دلایلی، حضور این مار‌ک‌های مشهور در ایران میسر نیست، ولی به این معنای نیست که هیچ‌گونه برند ایتالیایی دیگری در بازار وجود ندارد. ما در زیر چند برند خوش‌نام کیف چرم زنانه ایتالیایی را معرفی می‌کنیم.

آنیما (Anima)

این برند مجموعه بزرگی از زیباترین و لوکس‌ترین کیف‌های ایتالیایی را تولید می‌کند. با اینکه شهرت جهانی برندهای دیگر را ندارد، اما محصولاتش در نهایت زیبایی و کیفیت ساخته شده است.

ریبل (Rebelle)

کیف‌های نوآورانه ریبل به دلیل آنکه زیر دست طراحان مشهور ایتالیایی ساخته شده‌اند، کیفیت و زیبایی بی‌مانندی دارند. کیف‌های ریبل در شهرهای مختلف ایتالیا از جمله فلورانس و رُم بسیار محبوب هستند.

کشیا (Keshia)

کیف‌های کشیا با بهره‌گیری از تخیل طراحانش، توانسته به برندی مشهور تبدیل شود. با اینکه کیف‌های کشیا در سراسر جهان به فروش می‌رسد ولی تاحدودی در ایران ناشناخته است.

برایت (Bright)

یکی از برندهایی که در ساخت «کیف دستی زنانه» تخصص دارد، برند ایتالیایی برایت است. کیف‌های برایت با استفاده از بهترین چرم ساخته می‌شود.

انواع چرم ایتالیایی

 

کیف‌های چرمی براساس کیفیت آن‌ها درجه‌بندی می‌شوند. بنابراین قبل از آنکه جهت خرید وارد فروشگاه شوید، بهتر است درباره انواع چرم ایتالیایی اطلاعاتی را دریافت کنید:

چرم کامل دانه‌ای (Full-grain)

این بهترین چرم حال حاضر جهان است. کاملاً از پوست طبیعی حیوانات و بدون سنباده زدن ساخته می‌شود. تمام منافذ، شکاف و نواقص ظاهری آن دست‌نخورده باقی می‌ماند. به‌علت بافت نرم، دوام بالا و بوی طبیعی که دارد، به چرم کامل دانه‌ای مشهور است.

چرم دانه‌ای برجسته (Top-grain leather)

این دومین درجه از چرم است، زیرا لایه رویی آن جهت حذف نواقص، سنباده زده می‌شود. سپس ظاهر دانه‌ای غیرطبیعی به آن داده می‌شود و با پرداخت و رنگ کاری به سطحی یکنواختی می‌رسد. این چرم دوام چرم کامل دانه‌ای را ندارد، اما در برابر کثیف شدن مقاوم است و می‌توان به آن هر رنگ دلخواهی زد.

چرم اصل (Genuine leather)

ممکن است در بازار بسیاری از کیف‌های ایتالیایی را با چسب چرم اصل پیدا کنید. با این وجود، این چرم کیفیت پایین‌تری از چرم کامل و برجسته دارد. سطح آن کاملاً صاف است، به‌طوری که لایه سطحی آن در اثر سنباده زدن از بین رفته و کمی از ضخامت چرم کاسته می‌شود. با این حال، هنوز هم کیفیت داشته و بوی چرم را حفظ می‌کند.

چرم بازسازی‌شده (Bonded leather)

بر روی این چرم همه موارد از قبیل گردگیری، سنباده زدن، استفاده از مواد شیمایی، رنگ‌کاری، اعمال فشار و پرداخت نهایی انجام می‌گیرد. چرم بازسازی‌شده یا اصلاح‌شده کمترین ضخامت را در میان انواع چرم طبیعی دارد و نسبت به دیگر انواع چرم طبیعی دوام پایین‌تری دارد.

چرم مصنوعی (Imitation)

برای کسانی که مخالف استفاده از محصولات حیوانی هستند و می‌خواهند هزینه کمتری پرداخت کنند، چرم مصنوعی انتخاب بهتری است. امروزه تکنولوژی ساخت چرم مصنوعی به اندازه پیشرفت کرده است، تشخیص کیف اصل از تقلبی را تاحدودی سخت کرده است. با این حال در ساخت کیف‌های ایتالیایی به هیچ عنوان از چرم مصنوعی استفاده نمی‌شود.

کیف ایتالیایی را از طریق حواس خود کشف کنید

کیف چرم زنانه ایتالیایی خوب

  1. بو کردن: همان‌طور که در بالا ذکر شد، یکی مهمترین موارد شناخت چرم طبیعی بوی خاص آن است. اگر بوی کیف نزدیک به بوی رنگ با پلاستیک بود، یقیناً از چرم طبیعی ساخته نشده است. بو طبیعی چرم، زنده، کمی شیرین و خوشآیند است.
  2. لمس کردن: بعد از لمس کیف چه احساسی به شما دست می‌دهد؟ آیا نرمی یا سختی احساس می‌کنید؟ کیف‌های چرمی باید صاف، نرم، ظریف و احساس زنده بودن را به انسان دست دهد. چرم مصنوعی معمولاً سطحی خشن و سفت دارد.
  3. مشاهده کردن: چرم باکیفیت باید رنگی قهوه‌ای و طبیعی داشته باشد. با این حال تنها به رنگ تکیه نکنید، زیرا چرم مصنوعی نیز ممکن است به رنگ چرم طبیعی ساخته شده باشد. همچنین، کیف‌های ایتالیایی دارای دوختی منظم و کاملاً محکم بوده و تمام قفل‌ها و زیپ‌ها آن بسیار باکیفیت است.

نکاتی درباره نحوه نگهداری از کیف چرم ایتالیایی

 

  • جهت دوری از گرد و غبار همیشه کیف چرم خود را داخل نایلون و کیسه پلاستیکی نگهداری کنید.
  • قبل از قرار دادن کیف در نایلون، ببینید آیا لکه یا کثیفی روی کیف وجود دارد یا خیر! آن را تمیز کرده و سپس داخل نایلون قرار دهید.
  • برای تمیز کردن کیف‌های چرمی از اسپری الکل یا هر مایع تمیزکننده دیگری استفاده نکنید، این مواد احتمال آسیب به کیف را افزایش می‌دهند. از پاک‌کننده‌های مخصوص چرم در کنار پارچه‌ای نرم جهت تمیز کردن کیف استفاده کنید.
  • کیف چرمی را به هیچ عنوان جهت تمیز کردن در آب غوطه‌ور نکنید، تنها از پارچه‌ای مرطوب استفاده کنید. با اینکه آب چرم طبیعی را از بین نمی‌برد، ولی چرم به دلیل منافذی که دارد آب را جذب کرده و در نتیجه خشک شدن آن کاری زمان‌بر خواهد بود.
  • همیشه لوازم آرایش خود را در کیسه‌ای جداگانه قرار دهید و داخل کیف بگذارید. این مورد به تمیزی داخل کیف کمک شایانی می‌کند.
  • هر نوع کیفی کاربرد خاص خود را دارد؛ کیف مجلسی زنانه تنها برای حمل لوازم آرایشی، کار اعتباری و پول است، یا کیف هوبو را می‌توان برای حمل کتاب و واسئل بزرگ‌تر نیز استفاده کرد. استفاده نادرست از کیف باعث کاهش طول عمر آن خواهد شد.
  • کیف چرمی را از مواد روغنی و چرب دور کنید، زیرا چرم طبیعی روغن را جذب می‌کند و تمیز کردن آن کاری دشوار خواهد بود.

از کجا کیف چرم زنانه ایتالیایی بخریم؟

بهترین مارک کیف زنانه ایتالیایی

با اینکه کیف‌های چرم ایتالیایی آوازه طول و درازی دارند، ولی همچنان برای بانوی ایرانی این کیف‌ها تا حدودی ناشناخته‌اند. دلیل این مورد را می‌توان به بازار عجیب و غریب کیف‌های زنانه که مملوء از برندهای مختلف و نامعتبر خارجی است مرتبط دانست. همچنین، نحوه تشخیص کیف اصل از تقلبی را نیز می‌توان به این مورد اضافه کرد. چهار برند معرفی شده در بالا کیف های چرم ایتالیایی اصل بوده و بهترین انتخاب در بازار فروش کیف‌های زنانه در کشور هستند.

با این حال، برای خرید کیف‌های چرم می‌توانید به خیابان جمهوری (باغ سپه‌سالار)، بازار بزرگ (خیابان ۱۵ خرداد) خیابان منوچهری (کمی بالاتر از چهارراه استانبول) بروید. یا اینکه از طریق وبسایت‌های تخصصی فروش کیف و کفش همانند «فروشگاه اینترنتی مارکومد» جهت خرید کیف چرم زنانه ایتالیایی اقدام کنید.

سوالات متداول

بهترین برند کیف‌های ایتالیایی کدامند؟

برندهای آنیما، ریبل، کشیا و برایت از جمله مارک‌های معتبر ایتالیایی هستند که در فروشگاه مارکومد به فروش می‌رسند.

کیف‌های ایتالیایی از چه متریالی ساخته می‌شوند؟

کلیه کیف‌های ایتالیایی از چرم مرغوب ساخته می‌شوند. این چرم اغلب از نوع «چرم دانه‌ای کامل» است.

ویژگی اصلی کیف زنانه ایتالیایی چیست؟

مهمترین مشخصه این کیف‌هاف داشتن ظاهر لوکس، زیبا و مجلسی است.

کیف‌های ایتالیایی گارانتی می‌شوند؟

بله، کلیه کیف‌های زنانه فروشگاه اینترنتی مارکومد دارای گارانتی معتبر خدمات مشتری هستند.

بهترین مارک بوت مردانه

بهترین مارک بوت مردانه کدام است؟ درست است که چکمه‌ها بسیار...

ادامه مطلب

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *