بهترین مارک بوت مردانه

بهترین مارک بوت مردانه کدام است؟ درست است که چکمه‌ها بسیار پرطرفدار هستند، ولی چطور می‌توان در خرید بهترین برند آن‌ها موفق عمل کرد؟ با گشت و گذاری ساده در سطح شهر و یا دیدن وبسایت‌های فروش اینترنتی، می‌توان طیف گسترده‌ای از برندهای خارجی نیم بوت مردانه و پسرانه را در مدل‌ها، متریال‌ها و قیمت‌های گوناگون مشاهده کرد.

پس می‌توان نتیجه گرفت که در این بازار رقابتی که مملوء از برندهای مختلف است، انتخاب یک جفت بوت مردانه برند تاحدودی می‌تواند دشوار باشد. در این مقاله ما به شما نشان می‌دهیم که چطور برحسب مد روز، استایل و سبک پوشش، طول عمر و مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی سرد، بهترین مارک چکمه مردونه را جستجو کنید؛ با کیف و کفش آوینا همراه باشید.

بهترین مارک بوت مردانه

کلیه برندهای معرفی شده در زیر جزء بهترین‌های بازار هستند و به صورت کاملاً اورجینال و ساخت کشور اصلی در ایران فروخته می‌شوند.

داکرز (Dockers): این برند آمریکایی یکی از پیشتازان تولید بوت مردونه در جهان است، دلیل این امر را می‌توان به قدمت، تجربه و استفاده از کارشناسان زبده در تولید و طراحی کفش دانست.

باما (Bama): برند آلمانی باما با سابقه طولانی در تولید انواع کفش‌های مردانه، توانسته در حوزه پوشاک زمستانه نیز با قدرت ظاهر شود. بوت‌های باما یکی دیگر از بهترین محصولات بازار هستند.

ونتورینی (Venturini): بی‌جهت نیست که بوت‌های ایتالیایی تا این اندازه در جهان مشهور هستند، به ویژه برند ونتورینی که با الهام از مد میلان، دست به تولید و طراحی محصولات خود می‌زند.

سیتی لاین (City Line): یکی دیگر از بهترین مارک‌های بوت مردانه برند فرانسوی سیتی لاین است. دلیل این امر از آنجاست که این شرکت نام آشنای اروپایی از متدهای طراحی سبک فرانسوی که همان حفظ ظرافت و زیبایی است بهره می‌برد.

یانگ اسپریت (Young Spirit): نام نبردن از بوت‌های انگلیسی، انگار حق مطلب را ادا نکردن است. یانگ اسپریت به واسطه سابقه طولانی در تولید محصولات زمستانه از جمله نیم بوت مردانه، توانسته به عنوان یکی دیگر برندهای خوب بازار مطرح شود.

انواع بوت مردانه

اینکه بتوانید نام و مدل بوت را تشخیص دهید، به تنهایی توانسته‌اید نصف راه را در خرید بهترین مارک طی کنید. برای این منظور، ما در زیر انواع نیم بوت مردانه و پسرانه را آورده‌ایم:

بوت چلسی (Chelsea Boot)

بوت چلسی (Chelsea Boot)

این بوت ظاهری ساده و در عین حال زیبا دارد و معمولاً از نوارهای کِشی روی مچ و نوک تقریباً تیزشان شناسایی می‌شوند. این مدل جزء نیم بوت‌های بدون بند تقلی می‌شود. نیم بوت چلسی با هر استایلی، از کت و شلوار گرفته تا شلوار جین، مدلی همه کاره محسوب می‌شود.

  • توصیه ما: جیر قهوه‌ای یا چرم مشکی

بوت بروگ (Brogue Boot)

بوت بروگ (Brogue Boot)

این بوت ظاهری کاملاً بر خلاف بوت چلسی دارد، رویه آن اغلب از سوراخ‌‎های ریز تزئینی با خطوط منحنی شکل تشکیل شده است و به صورت بَندی طراحی شده است. نیم بوت بروگ با هر استایلی اعم از رسمی و اسپرت کاملاً ست است.

  • توصیه ما: چرم یا جیر قهوه‌ای (هم قهوه‌ای پر رنگ و هم کم رنگ)

بوت جادپور (Jodhpur Boot)

بوت جادپور (Jodhpur Boot)

شبیه به چکمه چلسی است، ولی این بوت به جای نوار کِشی، دارای بند سگک دار است که به صورت ۳۶۰ درجه دور مچ پا بسته می‌شود. نیم بوت جادپور، بیشتر استایلی اسپرت دارد و با شلوار جین و پارچه‌ای مردانه عالی به نظر می‌رسد.

  • توصیه ما: جیر قهوه‌ای یا چرم مشکی

بوت تیمبرلند (Timberland Boot)

بوت تیمبرلند (Timberland Boot)

همه مردان و پسران جوان به خوبی بوت تیمبرلند را می‌شناسند؛ این برند یکی از بهترین بوت‌های مردانه بازار است. ارتفاع ساق این چکمه تا بالای مچ است و به استفاده از زیر ضخیم و نوار مشکی رنگی که دورتا دور مچ را پوشش می‌دهد، شناسایی می‌شود. این چکمه استایلی کاملاً اسپرت دارد و مناسب پوشیدن با شلوار جین آبی است.

  • توصیه ما: جیر شتری رنگ

بوت چوکا (Chukka Boot)

بوت چوکا (Chukka Boot)

این بوت ظاهری ساده دارد و اغلب به دلیل وجود ۲ یا ۳ سوراخ برای بستن بَند، شناخته می‌شود. نیم بوت چوکا سبکی معمولی دارد و مدلی مناسب ست کردن با شلوار جین، پارچه‌ای و کتان است.

  • توصیه ما: جیر قهوه‌ای روشن یا برنزی رنگ

بوت نظامی (Combat Boot)

بوت نظامی (Combat Boot)

همانطور که از نامش پیداست، این بوت شبیه کفش‌های نظامی است. ارتفاع ساق آن معمولاٌ بالای مچ می‌باشد و دارای سوراخ با بَند زیاد و زیره ضخیم است. چکمه نظامی فوق‌العاده مستحکم بوده و استایلی اسپرت دارد.

  • توصیه ما: چرم مشکی

بوت کوهنوردی (Mountain Boot)

بوت کوهنوردی (Mountain Boot)

در روزهای برفی و بارانی برای گشت و گذار و پیاده‌روی در تپه‌ها و کوه نوردی، بوت مخصوص مورد نیاز است. نیم بوت کوهنوردی کمی تا بالای مچ ارتفاع دارد و دارای سوراخ‌های زیادی برای بستن بند است.

  • توصیه ما: چرم قهوه‌ای

نکات مهم در خرید بوت مردانه

 

شماره ۱: بوت را برحسب موقعیت انتخاب کنید

مسلماً شما نمی‌توانید از چکمه‌های خود برای دویدن استفاده کنید، مگر اینکه یک جفت کتونی ورزشی خریداری کنید. این جمله به خوبی نشان می‌دهد که چطور باید برحسب موقعیت به دنبال نیم بوت مورد نظر خود رفت.

برای محیط‌های کاری و مجالس پوشیدن بوت چلسی یا بروگ را به پا کنید. برای ورزش‌های کوهی از بوت کوه‌نوردی استفاده کنید. بقیه بوت‌ها برای استفاده روزانه در محیط دانشگاه یا گشت و گذار در شهر مناسب هستند.

شماره ۲: بر روی کیفیت و دوام سرمایه‌گذاری کنید

قبل از اینکه در خرید بهترین مارک بوت مردانه هزینه کنید، اطمینان حاصل کنید که آیا برند مربوطه ارزش پرداخت هزینه بالا را دارد. بهترین برند در بیشتر موارد به معنای کیفیت و لوکس بودن است و نشان از سرمایه‌گذاری بلند‌مدت دارد.

به طور کلی، شما زمانی که سراغ برندهای خوب بازار می‌روید، عملاً کیفیت و دوام را خریداری می‌کنید. چکمه‌های ارزان قیمت، اغلب کیفیت پایین دارند و بعد از چندین بار استفاده در روزهای بارانی و برفی خراب و فرسوده می‌شوند.

شماره ۳: هرگز تناسب و راحتی را قربانی نکنید

بعضی اوقات آقایان به دلیل مدل یک چکمه، راحتی را به کل فراموش می‌کنند. آنچه که شما باید بیش از همه به آن اهمیت دهید، میزان راحتی است و نه ظاهر کفش! حفظ سلامت پاها باید همیشه در اولویت قرار گیرد، سپس موضوع ظاهر و مدل به میان آید.

همیشه سعی کنید بوت دقیقاً اندازه پای‌تان باشد و از خرید محصولات کوچک و بزرگ سایز خودداری کنید. سایز مناسب کفش باعث حداکثر راحتی و عدم تورم، تاول و درد در نواحی مختلف پا می‌شود.

قیمت بهترین مارک نیم بوت مردانه

شاید به نیاز به گفتن نباشد، ولی خالی از لطف نیست که بگوییم: «هر چه قدر پول بدی، همون قدر هم آش می‌خوری!» وقتی شما به سراغ خرید بهترین مارک‌های بازار بوت مردانه می‌روید، باید با جیبی پر از پول راهی شوید. به طور کلی، برندهای بزرگ به دلیل شهرت برند و کیفیت ساخت محصولات‌شان، گران قیمت‌تر هستند.

استفاده از بهترین متریال در ساخت رویه، آسر داخلی و کفی کفش، دوخت بسیار مستحکم، طراحی ارگونومیک براساس فیزیک پا و ارائه بهترین خدمات مشتری همانند گارانتی محصولات، همه و همه از جمله دلایل بالا بودن قیمت مارک‌های خوب بازار هستند.

اهمیت خرید بهترین برند بوت مردانه

کل شهر را در جستجوی بهترین مارک رفتن کاری بیهوده نیست، بلکه نشان از توجه بالا به خود است. پوشیدن یک جفت چکمه زیبا و لوکس، نماینده‌ای از شخصیت و دیدگاه شما را نسبت به استایل و جامعه پیرامون‌تان نشان می‌دهد. کمتر کسی است که از دیدن مردی با بوت‌های چرمی براق خسته شود! این مردان در هر محیطی همگان را به خود جذب می‌کنند؛ آن‌ها تعریف جدیدی از مردانگی و قدرت هستند.

بهترین مارک کیف چرم زنانه ایتالیایی

چرا بسیاری از بانوان به فکر خرید بهترین مارک کیف...

ادامه مطلب

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *