گوشی‌های گلکسی A14 ،A34 و A54 در مراحل نهایی ساخت هستند

کم‌کم به سه‌ماهه‌ی آخر سال ۲۰۲۲ نزدیک می‌شویم. طبق یک گزارش جدید، نسل بعدی گوشی‌های میان‌رده گلکسی A سامسونگ برای سال ۲۰۲۳ در حال توسعه هستند و قرار است آن‌ها را با نام‌های گلکسی A14 ،A34 و A54 سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند ببینیم. این گزارش به برخی مشخصات این گوشی‌های هوشمند اشاره‌ای کرده که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

سامسونگ شاید کلید فیزیکی را کاملا از گوشی‌هایش حذف کند
بر اساس این منبع خبری، گوشی هوشمند گلکسی A14 دارای شماره مدل SM-A146B است و از نسل پنجم اینترنت همراه (۵G) پشتیبانی می‌کند. مدل دقیق چیپست این گوشی هنوز مشخص نشده، اما می‌تواند اقتصادی‌ترین گوشی هوشمند ۵G سامسونگ در سال ۲۰۲۳ باشد و حتی ممکن است قبل از پایان سال جاری در اروپا به فروش برسد.

گوشی بعدی، گلکسی A34 سامسونگ خواهد بود که با شماره مدل SM-A346B در حال توسعه است. در نهایت نیز این شرکت بزرگ فناوری در حال کار روی گلکسی A54 با شماره مدل (SM-A546B) است که احتمالاً تلاش خواهد کرد تا با عرضه‌ی این گوشی هوشمند تعادل کاملی بین گوشی‌های اقتصادی و گوشی‌های بالارده ایجاد کند.

این طور که گفته می‌شود گلکسی A34 و A54 احتمالاً از تراشه‌ی اگزینوس ۱۳۸۰ آینده سامسونگ استفاده خواهند کرد. این تراشه‌ که ماه گذشته با شماره مدل S5E8835 فاش شد، به نظر می‌رسد که قرار است به عنوان جانشین تراشه‌ی اگزینوس ۱۲۸۰ روانه‌ی بازار شود. انتظار داریم که در هفته‌های آینده خبرهای بیشتری در این مورد منتشر شود.

کدام مدل گلکسی A زودتر از همه وارد بازار می‌شود؟
گلکسی A14 ،A34 و A54

سامسونگ برنامه‌ی عرضه‌ی گوشی‌های سری A سال ۲۰۲۳ خود را اعلام نکرده است، اما اگر طبق روال سال‌های گذشته این شرکت پیش برویم، گلکسی A14 باید اولین گوشی هوشمندی از سری A باشد که در دسترس عموم قرار می‌گیرد. علاوه بر این، ممکن است این گوشی هوشمند حتی قبل از پایان سال نیز روانه‌ی بازار گوشی‌های هوشمند شود.

در مورد دو مدل دیگر گلکسی A باید اشاره کنیم که سامسونگ ممکن است آن‌ها را در اوایل سال ۲۰۲۳ و اندکی پس از معرفی پرچم‌داران سری گلکسی S23 وارد بازار گوشی‌های هوشمند کند. همچنین گفته می‌شود که این دو گوشی احتمالاً در یک روز معرفی خواهند شد و در همان زمان نیز احتمالاً برای فروش به کاربران عرضه شوند. این بازه‌های زمانی پیش‌بینی شده مربوط به بازار اروپا است و این به این معنی است که برنامه‌ی عرضه سامسونگ ممکن است در مناطق دیگر متفاوت باشد. برای اینکه اطلاعات بیشتری در این مورد پیدا کنیم، باید منتظر خبرهای بعدی در این رابطه باشیم.

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *